sobota, 8 marca 2014

18. Cie-e-e-e-luuu- ARRIVAL!

Witam!
Bo dwóch tygodniach przybywam z nowym postem.
Myślę że czasami 14 dniowa dobrze mi zrobiła, co najważniejsze mam wenę.
Chciałbym podziękować Rudej za wspaniały wygląd bloga, pozdrawiamy!
Pewnie większość z Was wiedziała jaką lalkę zamówiłam.
Tak, Ciela.
Lalka mieszkała wcześniej u Moro.
Ale może opowiem Wam jaka przygoda ją spotkała?
Małgosia wysłała lalkę w poniedziałek, na drugi dzień miała być już u mnie.
Jednak lenistwo kuriera zepsuło plany. Zaznaczył że "nie ma" takiego adresu i Ciel powędrowała z powrotem do wcześniejszej właścicielki.
No to Moro wysłała jeszcze raz lalkę no i dokładnie 4 marca do mnie przybyła.
Cieszę się że zawitała u mnie w marcu, bardziej w "wiosennym" miesiącu.
A teraz może powiem coś z mojego nudnego życia?
Przecież wiem jak bardzo to was ciekawi : ))
Obiecuję szybko.
Obejrzałam pierwszy i drugi sezon Kurosza, i po prostu się zakochałam w tym anime.
Teraz zaczęłam oglądać Death Note.
Wczoraj mieliśmy sprawdzian z historii, nareszcie koniec tematu o rozbiorach ><
Miałam także do czynienia w tych dwóch tygodniach z dwoma sprawdzianami z matematyki, kartkówką z angielskiego, i sprawdzianu z przyrody.
Ale nie zabrakło także głupich ludzi, przecież zawsze się tacy znajdą.
Ale cóż, co zrobisz? Nic nie zrobisz.
Jednak w tygodniu przyszły do nas także byulowe chipy od Makarreny!
Jestem zachwycona!
Okej koniec tej niepotrzebnej rozpiski.
Powiem tylko że moja reakcja na leżącą paczkę w moim pokoju wyglądała mniej więcej tak:


(źródło:http://black-butler-pickup-lines.tumblr.com/)

No więc mamy paczkę 。◕‿◕。


Miliony włożonych gazet, i folii 
 (¬‿¬)



No i mamy pudełko z pięknymi detalami (。♥‿♥。)




Otwieramy, otwieramy 


No i zawartość pudełka 
(ღ˘⌣˘ღ)  


Deskorolka ;ww;



Zbliżenie na kartę 


No i gwóźdź programu!
CIEEEEL (。♥‿♥。)  


(źródło-http://black-butler-pickup-lines.tumblr.com/)



~*~
Jest świetna.
Marzyłam o tej lalce.
Nie mam jej więcej zdjęć w stocku, ale jeszcze jakąś paskudę w nim zobaczycie.
Stcok jest taki dokładny, że brak słów!
I tutaj zdjęcie z Sophie (Tak Sophie to już nie jest Maya)


No i tutaj moja ukończona gromadka.
Jest idealna, kocham ją całym serduchem 



Do zobaczenia.




6 komentarzy:

  1. Twoja gromadka jest całkiem ładna :3 (chociaż najbardziej i tak Grell mi się podoba XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. U gromadka zaczyna się powiększać :3 Gratuluję nowej lalki! Jak oglądałam zdjęcia to poczułam motylki w brzuchu! Kocham tą ekscytację podczas rozpakowywania lalek ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że się podoba :D Wygląd boski i profilówka też. Sophie wygrywa wszystko z tym bandażem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz jestem u Ciebie ale chyba zostanę na dłużej ~ ♥
    Gratuluję nowej lalki, na pewno się u Ciebie nie zmarnuje (✿◠‿◠)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ciela. Maya... znaczy Shopie jest jedyną lalką dla, której jest gotowa włamać się do domu i ją zabrać XD. Ale na poważnie, śliczną masz gromadkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze że Sophie to jakaś pechowa lalka ;D Raz nos utrąciła, teraz oko wydłubała :D Zabawa z apteczką idzie pełną parą! ^^

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz post, i wyrazisz swoją opinię. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania ヽ(・ω・)ノ