sobota, 7 grudnia 2013

5. Black lady on snowy outdoors.

Hello say hello :3
Przychodzę znów po tygodniu.
No więc, jak wam minął tydzień?
Mi osobiście średnio, tyle upierdliwych ludzi na głowie ;_;
Słabo, po prostu SŁABO.
Ale może przejdźmy do innych, przyjemniejszych tematów?
No więc w czwartek zaczął padać śnieg, później była burza, wicher, i znów śnieg.
Czekałam tyle na śnieg, no i się doczekałam ^w^
Jednak w piątek tak zaczęło tak padać, że z szkoły trzeba było wrócić koniecznie z rodzicem.
APOKALIPSA~~~~
Ale piątek miał swoje plusy, przecież zawsze się takie znajdą.
Otóż w piątek były MIKOŁAJKI, Sasasa~~
Co dostaliście? Podzielcie się co Mikołaj wam przyniósł.
Otóż dzisiaj ruszyłam się, i poszłam na plener.
Ale z kim? 
A no z Lane.
Dawno chciałam jej zrobić takie zdjęcia, ale w domu po prostu mi to nie wychodziło.
Więc poszłam w takie miejsce, do którego trzeba było iść długa po śladach z 30-sto centymetrowego śniegu. Aż wreszcie doszłam. 
Zrobiłam dużo zdjęć, jednak maluteńko nadawało się do pokazania. Jednak nie na darmo szłam na ten śnieg więc pokarzę to co jest. Nie bijcie proszę, starałam się.
Ręce mi skostniały, ale teraz leżę sobie pod kocykiem i piję kakałko ^w^
Enjoy!











~*~

Co sądzicie?
Wybrałam te które się w miarę nadawały,
naprawdę się starałam,
ale zimno było, że szkoda gadać.
Ale jeszcze dam zapowiedź na zachętę :) 

~*~
Widzę że mamy 4 obserwatorów ;o;
Dobry początek :')
+ jeszcze zapraszam do zakładki 'For sale'.
~*~
Merry Winter!
and snow in the hood : ))
ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA ;3;
Do kiedyś^^





2 komentarze:

  1. Lane jest piękna :33
    Śliczne zdjęcia, bardzo lubię takie śnieżne sesje ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. AWWWW jakie ma cudne bucisze xD
    jak mialam pullipy to zawsze chcialam takie kupic i jakos nigdy mi to nie wyszlo ; D
    i te cudniaste miniatury na ostatnim zdjeciu omomo < 3
    cudo normalnie ; D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz post, i wyrazisz swoją opinię. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania ヽ(・ω・)ノ