sobota, 16 listopada 2013

2. Unicorn.

Witam :3
Chciałabym na początku powiedzieć że dziękuję za te dwa 'powitalne' komentarze, sprawiły że od razu pojawił mi się uśmiech na buzi :')

Jak zauważyliście- wygląd totalnie zmieniony.
Myślę że nie jest źle, więc jak na razie tak zostanie.

Ale może przejdziemy do tytułu posta?
A no cóż, tytuł brzmi 'Unicorn' czyli jednorożec.
Nie przyszło nic mi innego na myśl ale temat posta jest taki słodki że tak a nie inaczej.

No więc nie dawno sprawiłam sobie stock Angelic Pretty Maretti.
Nie żałuję ani trochę.
W dodatku dostaliśmy słodką tuniczkę w gratisie, ale to pokażę później.
Bardzo Dziękujemy, i pozdrawiamy Milenę!
Dzisiaj postanowiłam wyjść z Ayumi, żeby pokazać jaka jest słodka i jakim jest cukiereczkiem.
Tak myślałam żeby odziać ją w ten stock- Ayumi jest taką słodką i nie winną lalką.
Chętnie sprawię sobie jeszcze jedną delikatną lalkę- ale to może po nowym roku (?)

Zanim przejdziemy do konkretów- na dworze było okropnie zimno!
Ręce skostniały mi na amen- ale efekty niesamowite.
Zdjęcia nie są podpisane bo nie chciałam by straciły na jakości.
Enjoy!



Stock jest na prawdę szczegółowy!




 
 




 

 
 

 
 



Moje ulubione :3
 
 





Mimo że odstaje od reszty podoba mi się to zdjęcie :')

 
 Ta torebeczka towarzyszyła nam cały czas :')


I zobaczcie kogo uchwyciłam :')

 ~~~~
Jak się wam podobają zdjęcia?
Myślę że ZŁE nie są :"D
Ten sam post jest też na pingerze w tym linku.
Zapraszam do komentowania~~
DO-WI-DZE-NIA ^.^

2 komentarze:

  1. Super zdjęcia, super lalka, super post, super blog <3
    Zajrzyj
    pastel-dolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ta dalka jest śliczna <3 (możesz wyłączyć kodowanie komentarzy)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz post, i wyrazisz swoją opinię. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania ヽ(・ω・)ノ